Просування сайтів по трафіку - найбільш ефективна для клієнта схема роботи з підрядником з SEO, адже за такого підходу Ви платите тільки за результат - отримані переходи з пошукових систем.

При трафіковому просуванні семантичне ядро може досягати 5000-10000 запитів (для порівняння - при звичайному просуванні по позиціях зазвичай просуваються 20-150 ключових фраз). Такий підхід дозволяє отримувати переходи за низькочастотними вузькоспеціалізованими ключами, які зазвичай мають найвищу конверсію у замовлення.

Ціни на просування сайтів по трафіку у Києві та Україні

Інформаційний сайт

  • Підходить для статейних веб-сайтів та онлайн-ЗМІ, які заробляють на рекламі. Основний упор – на якісний контент. Тут можна отримати багато трафіку без великої маси зовнішніх посилань.
  • - SEO аудит
  • - Аналіз стратегії конкурентів
  • - Просування всього сайту
  • - З 5 місяця – оплата тільки за кліки
від 14000 грн./міс.

Сайт послуг

  • Добре працює для: будівництва, ремонту та оздоблення, туризму, автосервісів, меблів, ландшафтного дизайну тощо. Головні критерії – у ніші багато трафіку, послуга має багато варіацій.
  • - SEO аудит
  • - Опрацювання запитів конкурентів
  • - Охоплення всіх запитів у ніші
  • - З 6 місяця – оплата тільки за кліки
від 14500 грн./міс.

Інтернет магазин

  • Тематика може бути будь-яка. Головна умова – багато трафіку в ніші та велике семантичне ядро. Не підійде для монобрендових онлайн магазинів, що не планують розширення.
  • - СЕО аудит
  • - Збір семантики конкурентів
  • - Охоплення всього семантичного ядра
  • - З 6 місяця – оплата тільки за кліки
від 15000 грн./міс.

Вартість трафікового SEO після 5 місяців роботи

Фіксована абонплата при трафіковому просуванні вноситься тільки протягом перших 5 місяців роботи. Далі це фактично просування сайту з оплатою за результат – залучений трафік.

Перед початком робіт з оптимізації визначається вартість кліку в ніші (зазвичай вона у 2-3 рази менша, ніж ціна переходу по контекстній рекламі). Також обчислюється так званий базовий трафік (середня відвідуваність сайту за період на момент укладення договору).

З 6 місяця вартість просування сайту по трафіку розраховується на підставі фактичних переходів на майданчик із пошукових систем. Їхня кількість визначається за такою формулою:

Оплачувана кількість переходів = Загальний трафік – Базовий трафік – Бренд

  • Загальний трафік. Вся сума переходів на сайт із пошукових систем за період (зазвичай 1 місяць).
  • Базовий трафік. Середня відвідуваність сайту за місяць протягом року до початку роботи (використовується медіанне значення, щоб відсікти пікові та мінімальні показники).
  • Бренд. Переходи за назвою компанії, торговою маркою, URL-адресою сайту. Вони виключаються в Google Analytics за допомогою регулярного виразу. Збільшення популярності бренду – виключно Ваше досягнення, такі кліки оплачувати окремо не потрібно.
Особливості пошукового просування з оплатою за трафік

Під час просування з оплатою за пошуковий трафік крім основних маркерних запитів у комплексі з ними опрацьовується великий пул ключових слів різної частотності. У роботу беруться навіть словосполучення із частотністю менше ніж 10 запитів на місяць (за ними, як правило, приходять 70% усіх відвідувачів сайту).

Над сайтом ведеться безперервна робота, щомісяця в просування додаються нові ключові фрази, на сайті розміщуються нові статті, нарощується маса посилань з тематичних майданчиків. У комплексі ефективна внутрішня та зовнішня оптимізація дозволяють ресурсу вийти у лідери ніші та закріпитися там на тривалий період.

Просування сайтів з трафіку

Переваги трафікового просування у порівнянні з SEO за позиціями

  • Швидке зростання видимості. На сайт додаються десятки нових статей починаючи з першого місяця роботи, швидко збільшується загальний обсяг контенту. Завдяки цьому зростає авторитет ресурсу в пошукових системах та позиції по сотнях ключових слів.
  • Прозорий підхід. Оплачуються реальні користувачі, що перейшли на сайт, а не міфічні позиції за ключовими словами, за якими може не бути кліків. Даний метод є гідним аналогом контекстної реклами (коли оплачуються лише кліки), але з набагато меншою вартістю за перехід.
  • Збільшення конверсії. Насамперед у просування ми беремо комерційні запити (що включають слова “купити”, “ціна”, “замовити”) та ключові слова з входженням регіону ("Київ, Україна"). Це найвищі конверсійні ключі, їх вводять користувачі, готові до покупки.
  • Мета - охоплення всієї ніші. Не потрібно вибирати між двома категоріями (яку з них взяти в просування) через обмеження бюджету. При просуванні по трафіку ми візьмемо в роботу всі категорії, що входять до Вашої тематики.
  • Довгострокові результати. При трафіковому SEO позиції зростають внаслідок підвищення трасту вебсайту. А значить, якщо Ви припинили співпрацю з маркетинговим агентством - відвідуваність залишиться на високому рівні, а не обвалиться до мінімальних значень.
  • Мотивація виконавця. Оптимізатор зацікавлений у залученні якнайбільшої кількості відвідувачів з пошукових систем, адже чим більше трафіку - тим більше грошей він отримає. Це ситуація Win-Win, коли виграють обидві сторони – клієнт та SEO-фахівець.
  • Гнучка система оплати. Якщо трафік впав у результаті зміни алгоритму пошукових систем або з будь-яких інших причин - Ви просто оплачуєте фактичні переходи. Таким чином, Ви застраховані від будь-яких форс-мажорів і платите за реальний результат.
  • Нижче вартість кліка. Внаслідок використання в просуванні вузькоспеціалізованих низькочастотних запитів, за якими конкуренція набагато менша, ціна переходу на сайт значно нижча, ніж для класичного SEO.
  • Обмежена кількість запитів. Використовується невелике семантичне ядро у 20-200 ключових фраз, що не дозволяє повністю охопити інтереси всієї цільової аудиторії.
  • Оптимізатор не зацікавлений в результаті. Після того як вибрані ключові слова вийшли в топ, СЕО-спеціаліст втрачає інтерес до проєкту, не додає нову семантику в просування. Трафік не росте, а стагнує.
  • Складно перевірити ефективність. Позиція за запитом залежить від IP адреси, розташування користувача, історії браузера, часу доби та багато чого ще. Ви можете зіштовхнутися з тим, що у звіті ключове слово має 9-у позицію, а з Вашого комп'ютера Ви бачите її в ТОП-11.
  • Різний CTR. Клікабельність першого місця в пошуковій видачі та десятого може відрізнятися приблизно в 10 разів. Таким чином, запит, що просувається, буде в ТОП-10, а переходів на сайт з нього - мінімум.

Коли ефективно SEO за позиціями? Воно добре підходить для просування у невеликих регіонах, де попит невисокий, а трафіку небагато. Також воно добре працює у вузьких тематиках, де немає великої різноманітності в асортименті.

Коли краще замовити SEO просування сайту по трафіку?

Замовити просування сайтів з трафіку в Києві та Україні - ефективне рішення для:

Пошукове просування по трафіку для інтернет-магазинів
Інтернет-магазинів з великим асортиментом
Сайти послуг
Сайтів послуг (будівництво, ремонт, дизайн інтер'єру, туризм)
Інформаційні сайти
Інформаційних сайтів із заробітком на рекламі
Концертні агентства
Концертних агентств та квиткових брокерів
Трафікове SEO для новинних порталів
Новинних сайтів та великих порталів
Агрегатори
Агрегаторів товарів
та послуг
Просування з оплатою за трафік для багатомовних сайтів
Багатомовних сайтів на багато сторінок
Тематики з дорогою контекстною рекламою
Ніш, де контекстна реклама дорога чи не окупається
Популярні питання
Чому при просуванні по трафіку я не можу вибрати ключові слова?

Семантичне ядро ​​при SEO з оплатою за трафік може обчислюватися тисячами ключових фраз, частотність більшості з них буде від 1 до 10 запитів на місяць. Обговорювати з клієнтом такий великий список дуже довго, а головне недоцільно. Відстежувати позиції за такими мікро-НЧ запитами теж безглуздо.

Однак Ви можете вибирати пріоритетні напрямки бізнесу (категорії товарів або вид послуг), які ми оброблятимемо в першу чергу, і таким чином безпосередньо впливати на вектор розвитку сайту.