SEO-аудит сайту - це докладний аналіз технічної внутрішньої оптимізації, контенту та зовнішніх посилальних зв'язків ресурсу на відповідність вимогам пошукових систем. Хоча такий аналіз і не може гарантувати Вам топ за всіма потрібними запитами, проте замовити пошуковий аудит сайту, а головне впровадити його - це те, без чого високі позиції в Google у принципі неможливі.

В результаті проведених робіт Ви отримаєте докладний посібник до дії - що потрібно впровадити для покращення індексації сайту, ранжування в пошуковій видачі, а також планомірного збільшення трафіку.

Вартість SEO аудиту сайту у Києві та Україні

Експрес аудит

  • Дозволяє визначити, чи є у сайту проблеми та чи потрібні йому послуги глибшого аудиту. Якщо в результаті поверхневого експрес-аудиту проблеми не знайдено – можливо немає сенсу витрачати бюджет на детальне вивчення.
  • - підходить для будь-яких сайтів
  • - розкриває базові проблеми
  • - містить короткі відомості
  • - терміни виконання – 1-2 дні
Безкоштовно

Стандартний аналіз

  • Якщо експрес-аналіз виявив проблеми, виконується більш глибоке опрацювання. Включені рекомендації щодо впровадження доопрацювань, консультацію спеціаліста, детальний звіт із реальними прикладами.
  • - підходить для маленьких та середніх сайтів
  • - детальний звіт з усіма знайденими помилками
  • - рекомендації по кожній проблемі
  • - консультація SEO-фахівця
  • - терміни виконання – 7 днів
3000 грн.

Комплексний SEO аудит

  • Включає додатковий аналіз юзабіліті характеристик, вивантаження маси посилань з 3 різних джерел, рекомендації за шаблонами для метатегів та багато іншого.
  • - підходить для інтернет-магазинів та великих сайтів
  • - детальний звіт з усіх знайдених помилок
  • - консультація SEO-фахівця
  • - вивантаження та аналіз посилань
  • - план робіт з просування
  • - аудит юзабіліті
  • - терміни виконання – 14 днів
7000 грн.

Ми не беремо гроші за безглузду та непридатну для клієнта інформацію. Якщо з Вашим проєктом все добре або проблеми мають поверхневий характер, не мають істотного впливу на ранжування - ми скажемо про це в результаті безкоштовного експрес-аудиту. Ми не практикуємо підхід інших компаній, коли зі 100 сторінок SEO аудиту, ціна якого часто перевищує $1000, можна зробити лише 1 висновок – з Вашим сайтом все добре, покращувати нічого. Натомість ми зосередимося на реальних проблемах, і весь час присвятимо їх детальному аналізу.

Навіщо потрібно замовити SEO-аудит сайту?

Замовити пошуковий аудит сайту – гарне рішення, якщо Ваша мета – це:

Отримати технічний аналіз сайту

Життєвий цикл сайту передбачає періодичні зміни, у різний час з ним працюють різні підрядники, встановлюють нові плагіни та модулі. Фахівці з інтернет-реклами та СЕО ставлять завдання програмістам на впровадження нового функціоналу, контент-менеджери додають нові статті.

Все це може негативно вплинути на ефективність ресурсу - з'являється дубльований контент, неправильно налаштовані редиректи можуть вплинути на індексацію важливих сторінок, сайт може сповільнитися внаслідок великого навантаження на базу даних. Деякі проблеми - результат неправильно вибраної CMS, а також низька поінформованість персоналу, що працює з сайтом.

Наші фахівці проведуть SEO аудит згідно з чек-листом, позначать усі знайдені проблеми та простою мовою пояснять можливі ризики. А також дадуть детальні рекомендації щодо виправлення недоліків та подальшого просування.

Побудувати чіткий план нарощування цільового трафіку

Якщо Ви помітили, що веб-ресурс зупинився у розвитку на певному рівні, трафік стагнує чи падає і Ви не знаєте як повернути його до потрібного вектора - замовте SEO аудит в Україні.

Це може допомогти з розумінням того, чи все робиться правильно, що заважає ресурсу просунутися в топ і вирішити куди рухатися далі.

Перевірити роботу поточного підрядника

Навіть якщо Ви впевнені в тому, що з сайтом все добре і результат роботи SEO-фахівця Вас влаштовує - скористайтесь безкоштовним експрес-аудитом, щоб отримати погляд збоку. Якщо нічого поліпшувати - ми прямо скажемо про це.

Якщо Ваш сайт має проблеми - Ви отримаєте докладний звіт з рекомендаціями до дії, а також точки зростання, впровадивши які можна помітно покращити позиції та рейтинг ресурсу в пошуку та інші показники.

Які блоки входять до пошукового аудиту веб-сайту?

  • Формування ЧЗУ. Чи всі URL-адреси формуються правильно з погляду пошукових систем, чи не потрапляють до індексу динамічні параметри?
  • Пошук дублів. Вкажемо на дублюючий контент на сайті, розкриємо його причини.
  • Мультимовність. Якщо сайт має більше 1 мовної версії - при неправильному налаштуванні мультимовності це може стати причиною проблем з індексацією контенту або появи дублів.
  • Навігація по сайту. Перевіряємо доступність важливих сторінок з меню сайту, коректність формування хлібних крихт.
  • Пагінація. При неправильному налаштуванні може ускладнювати індексацію контенту пошуковими системами, дублювати контент канонічної категорії.
  • Внутрішні редиректи. Складаємо технічне завдання на налаштування редиректів з http:// на https://, з www на без www, прибираємо повторювані слеші, склеюємо дублюючі сторінки index.php та index.html з основними URL.
  • Robots.txt. Даємо рекомендації щодо формування правильного robots.txt, який не перешкоджатиме індексації важливих розділів сайту і при цьому закриє від Google “сміттєвий” контент.
  • Sitemap. Перевіряємо на валідність карту сайту, чи всі важливі сторінки потрапляють в індекс, як часто вони індексуються, даємо рекомендації щодо покращення та оптимізації краулінгового бюджету.
  • Сторінка 404. Чи правильно відпрацьовує сторінка, яка з'являється, якщо користувач ввів URL-адресу, що не існує? Вона повинна не вибиватися з візуального дизайну сайту та містити посилання на важливі сторінки, а також віддавати код 404.
  • Швидкість завантаження. Чи швидко завантажується версія сайту для смартфона та ПК? Що можна зробити для прискорення?
  • Верстка. Перевіримо працездатність адаптивної версії сайту для пристроїв з різною діагоналлю (від широкоформатних моніторів до смартфонів).
  • Тексти на сайті. Вибірково перевіримо структуру, унікальність та спамність вмісту. На реальних прикладах покажемо, як правильно оформити текст, який сподобається Google.
  • Метатеги. Перевіримо Title, Description, Keywords на сайті на предмет унікальності, дублювання на різних сторінках. Дамо рекомендації щодо правильного формування метатегів. Для інтернет-магазинів складемо шаблони для категорії, картки товару.
  • Заголовки. Проаналізуємо, чи правильно використовуються заголовки на сайті - H1 не більше одного разу на сторінці, логічна та зрозуміла ієрархія тощо.
  • Зображення. Чи правильно налаштовані атрибути ALT та Title для зображень? Додатково перевіримо розмір та швидкість завантаження фото на сайті.
  • Вивантаження з різних джерел. Надаємо звіт за всіма зовнішніми посиланнями на Ваш сайт. Використовуємо 3 різні сервіси, щоб звіт був найбільш повним.
  • Оцінка спамності донорів. Домени, що посилаються, перевіряємо на спамність - скільки зовнішніх посилань на інші майданчики вони розміщують, чи не використовуються вони для чорних методів просування.
  • Траст посилальної маси. Донори оцінюються на якість посилальних зв'язків (важливий фактор, що впливає на ранжування), загальну кількість, якість і тематичність доменів, що посилаються.
  • Аналіз анкор-листа. Перевіряємо анкори вхідних посилань і даємо рекомендації щодо побудови правильного анкор-листа.
  • Динаміка. Даємо оцінку динаміки появи нових посилань, а також інструкцію, як уникнути санкцій Google за так званий “посилальний вибух”.
Які інструменти ми використовуємо для технічного аудиту?
Популярні питання
Скільки коштує SEO аудит сайту та від чого залежить ціна?

Ціна технічного аудиту залежить від розміру та типу сайту. Так, інтернет-магазин зазвичай передбачає багатосторінкову структуру, а також різний тип контенту – категорії, картки товару, інформаційні статті у блозі. Його аналіз робити довше та дорожче, ніж для звичайного корпоративного сайту.